HANDLEIDING

Prospecten/acties

Per prospect kan u ook “Acties” en “Bestanden” aanmaken.
Deze worden ook meegenomen bij het omzetten naar een contact of bedrijf.

U kan een overzicht van alle lopende acties bekijken via “Prospecten” => “Acties”.

In deze lijst staan ook alle acties van de contacten en bedrijven.

U kan de acties ook bekijken in de “prospectfiche” of “contactfiche”.
Daar kan u ook acties toevoegen en beheren voor dit contact.

Voorbeeld bij contactfiche (bij bedrijf of contact): 

Voorbeeld bij prospectfiche:

Klik op de knop “+ Toevoegen actie” om een actie aan te maken.

Hier kan u een titel geven aan de actie.
Het type van de actie selecteren.
De actie inplannen op een specifieke datum.
Een omschrijving van de actie ingeven.

Na het invoeren van de nodige gegevens klik je op de knop “Opslaan”.
De actie verschijnt nu in de lijst.

Als de actie dringend uitgevoerd moet worden zal de datum bij “Gepland op” in het rood staan.

Open acties ziet uook staan in het dashboard dat u te zien krijgt bij het inloggen. 

Door op de titel of het potloodje te klikken kan u de actie aanpassen/opvolgen.

Bij het opvolgen kan u de status aanpassen, de uitvoeringsdatum toevoegen en eventueel een verslag toevoegen van de actie.

Indien u enkel de status op afgewerkt wenst te zetten kan u ook de gewoon klikken op de rode knop (met het kruisje in) bij de actie in het overzicht.

In het overzicht wordt de datum nu groen en wordt de rode knop een groene knop met daarin een check-icoontje.

Dit wil zeggen dat de actie is afgewerkt.
U kan deze uiteraard altijd blijven consulteren.