HANDLEIDING
Functies:
Artikelen / Categorieën
U kan uw eigen catalogus gaan opsplitsen in categoriën en subcategorieën.
U schrijft best op voorhand uw volledige structuur even uit om dan nadien toe te voegen in AllDesk.
Bijvoorbeeld hoofdcategorie vloeren met subcategoriën laminaat, parket en terras.
Klik in het hoofdmenu op “Artikelen” om naar de catalogus te gaan.
Klik daar op de knop “Categorieën”
Klik nu op de knop “+ Toevoegen” om een eerste hoofdcategorie aan te maken.
Maak zo uw eerste hoofdcategorieën aan.
Om subcategorieën aan te maken klik je op de titel van de categorie waaronder u de subcategorieën wenst aan te maken. Hier klikken we bv op de titel “Vloeren”.
Daar klikken we opnieuw op de knop “+ Toevoegen.
In ons voorbeeld maken we de subcategorieën parket, laminaat en terras aan onder de hoofdcategorie vloeren.
Naast iedere categorie staan de icoontjes om deze te wissen of van naam te wijzigen.
Door op het icoontje met de kubus erin te klikken ga je naar het overzicht van de artikelen in deze categorie. U kan er ook een artikel aanmaken onder deze categorie.
Categorieën importeren
Om categorieën te importeren klik je in het overzicht op “Importeren”.
Selecteer hier uw Excel bestand en klik op “Importeren”.
U hier hiervoor deze template gebruiken.