HANDLEIDING

Kosten/kosten toevoegen

Om een kost toe te voegen kliken we in het hoofdmenu op “Facturen” en vervolgens op “Kosten”.

Geef een omschrijving op.

Kies een leverancier en blader naar de factuur op uw computer.

Klik op “Opslaan”.

Er wordt nu een nieuwe kost aangemaakt.
Links ziet u de factuur die u eventueel nog kan aanpassen of in een afzonderlijk venster kan bekijken.

Rechts kan u alle informatie rond de factuur ingeven.

Na het klikken op “Opslaan” kan u eventueel de factuur inboeken.
Of u kan er ook voor kiezen dit door de boekhouder te laten uitvoeren.

Het totaalbedrag staat nu als “Rest” = te boeken.

Vul de boekingsregel(s) in.
U kan aan de “rest” zien of u alles goed ingeboekt heeft of niet.

Klik op het “save” icoontje om de regel op te slaan.

Voeg regels toe tot de rest op 0 staat.

Na het opslaan verschijnen de boekingsregels in het grijs. Deze kan u eventueel nog aanpassen of verwijderen.

Voeg eventueel ook onmiddellijk uw betaling toe (dit kan u ook later doen of het alvast inplannen).

Klik op “Opslaan” om te bevestigen.
De (inkomende) factuur is nu voldaan.

Ook in het overzicht van de kosten zien we dat de factuur voldaan is.