HANDLEIDING

Contactbeheer/acties

Vergeet nooit meer een taak dankzij de acties per contact.
Deze functie is inbegrepen vanaf onze STANDAARD versie.

Hiermee kan u taken, gesprekken, telefoongesprekken, e-mails, enz. inplannen en opvolgen.

Om een actie aan te maken ga je in de contactfiche onderaan naar het tabblad “Acties”.

Klik op de knop “+ Toevoegen actie” om een actie aan te maken.

Hier kan u volgende zaken doen:

  • Een titel geven aan de actie.
  • Het type van de actie selecteren.
  • De actie inplannen op een specifieke datum.
  • Een omschrijving van de actie ingeven.

Na het invoeren van de nodige gegevens klik je op de knop “Opslaan”.
De actie verschijnt nu in de lijst.

Als de actie dringend uitgevoerd moet worden komt de datum bij “Gepland op” in het rood te staan.

Open acties zie je ook staan in het dashboard dat u te zien krijgt bij het inloggen. 

Door op de titel of het potloodje te klikken kan u de actie aanpassen/opvolgen.

Bij het opvolgen kan u de status aanpassen, de uitvoeringsdatum toevoegen en eventueel een verslag toevoegen van de actie.

Indien u enkel de status op ‘afgewerkt’ wenst te zetten, kan u ook de gewoon klikken op de rode knop (met het kruisje in) bij de actie in het overzicht.

In het overzicht komt de datum nu groen te staan en wordt de rode knop een groene knop met daarin een check-icoontje.

Dit wil zeggen dat de actie is afgewerkt.
U kan deze uiteraard altijd blijven consulteren.