FAQ

Het is voor ons heel belangrijk dat u vlot kan overschakelen van andere software naar AllDesk en vice versa.
U kan zelf aan de slag met onze importeerfuncties. Indien u dit wenst kunnen wij dit ook voor u uitvoeren. Geen zorgen dus, u zal zeker geen gegevens verliezen bij de omschakeling naar AllDesk.

We factureren steeds per jaar, maar u kan iedere maand uw abonnement opzeggen of wijzigen.

We crediteren dan eventueel de niet gebruikte maanden.

Veel leveranciers van software bieden een gratis account aan gedurende bv. 1 maand.

Op deze manier moet u zelf alles uitpluizen, proberen, gegevens instellen, … 

Het spreekt voor zich dat hier heel veel tijd in kruipt. Vaak voel je u dan ook verplicht om na het investeren van uw tijd de software aan te schaffen.

Wij vinden het belangrijk om samen met u de mogelijkheden te tonen en alle functies te doorlopen. Geen tijdverlies dus voor u!

Dit kan via:

  • Het bekijken van onze filmpjes in de handleiding
  • Een persoonlijke demo bij u ter plaatse
  • Het volgen van een demo bij ons, bij een hapje en een drankje, samen met een 5-tal collega’s.
  • Of stuur ons een ander voorstel of een lijstje met wensen en dan kijken we of onze software hieraan kan voldoen!

Daarnaast kan je onze software ook iedere maand opzeggen!

Naast uitgebreide documentatie en filmpjes kunnen we ook persoonlijke begeleiding voorzien.

Hierbij komen we bij u ter plaatse om alles eens te overlopen en uit te leggen.

We kunnen u zelfs helpen door het vullen van uw catalogus op ons te nemen.

Indien gewenst doen we ook alle nodige imports van uw huidige gegevens, instellen logo, instellen algemene voorwaarden, … 

U staat er dus niet alleen voor!

Nog een vraag? Stel ze hier!